Alecto DBX-37

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-37 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Olaf Pijl 26-05-2011
Geschreven voor: Alecto DBX-37

Geluidskwaliteit was erg slecht: hoorde niets dan geruis. Het bereik houd op zodra je de kamer uitloopt. Absolute afrader, nergens voor te gebruiken!

pietjec 11-06-2010
Geschreven voor: Alecto DBX-37

ondanks alle slechte reviews toch aangeschaft en geen moment spijt van.hebben hem als 2de babyfoon voor de oudste.oke hij is niet te vergelijken met de andere die we hebben:de DBX-88.maar daar is de prijs ook naar.hij doet wat ie moet doen,geluid is goed en geen ruis en storing ondanks dat we in een straat wonen met meerdere kindjes.kortom prima ding.

H.S. 24-01-2010
Geschreven voor: Alecto DBX-37

Werkelijk een waardeloos ding. We kregen deze gratis bij de abykamer, maar we weten nu waarom. We horen alle kinderen in de buurt behalve onze eigen dreumes. Hij stoort overal en in alle standen. We hebben 'm na twee weken weggegooid en een Alecto DBX 88 gekocht. Die voldoet supergoed.

florian-saskia 06-05-2009
Geschreven voor: Alecto DBX-37

Ruis, storingen en andere baby's/kinderen...

Nee, dit is absoluut geen fijne babyfoon. In ieder geval niet voor in een woonwijk.

Van m'n zus kreeg ik de tip om de Alecto DBX-88 aan te schaffen. Die is wel een stuk duurder, maar dan heb je ook wel wat.

Dagget 30-08-2008
Geschreven voor: Alecto DBX-37

Slechte babyfoon. Maar alle waar voor z'n geld. Zeer goedkoop gekocht bij een winkel.
Maar doordat er maar 2 kanalen beschikbaar zijn en de gebruikte techniek is de babyfoon zeer gevoelig voor storingen en is de kans zéér groot dat je andere hoort op jouw babyfoon.

Gevolg is dat je het geluid op de babyfoon niet meer vertrouwd.

Nu maar besloten een 'echte' goede babyfoon te kopen op basis van DECT.

S. Steen 14-01-2008
Geschreven voor: Alecto DBX-37

Slechte babyfoon! We horen alle kinderen in de buurt, behalve onze eigen kleine. Daarnaast is het nooit stil, altijd geruis...

Patricia1 14-09-2007
Geschreven voor: Alecto DBX-37

Best aardige babyfoon, wanneer er meerde mensen in je straat een kleintje hebben, is dit niet een aanrader! opzich leuk met een nachtlampje en je kunt de singnaal sterkte aanpassen maar dat is niet echt geweldig te noemen, wel een goedkoope babyfoon.